piektdiena, 2019. gada 8. marts

Grāmatu jaunumi 2019. gada martā


    Naujenes tautas bibliotēka ir sarūpējusi saviem lietotājiem jaunu un interesantu lasāmvielu, lai izbaudītu jaukos pavasara mirkļus. Tuvāk ar jaunumiem iepazīties un ieskatīties var šeit vai elektroniskajā katalogā https://naujene.biblioteka.lv
        Grāmatas Jūs gaida Naujenes tautas bibliotēkā, pēc adreses: Daugavas iela 31A, c. Krauja, Naujenes pagasts, Daugavpils novads. Rezervēt vai iestāties rindā var pa tālruni 65450246 vai autorizētiem lietotājiem bibliotēkas e-katalogā.

Esat mīļi gaidīti bibliotēkā!

2 komentāri:

  1. Business loans and personal loans within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    https://capitallendingfince.blogspot.com
    ===============================================================

    Biznesa aizdevumi un privātpersonu aizdevumi 2-3 darba dienu laikā ar izdevīgām likmēm.Pieteikties šodien. E-pasts: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    https://capitallendingfince.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki.
    Tas bija neticami, ka es saņēmu aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Esmu priecīgs, ka saņēmu aizdevumu no aizdevēja, kurš man palīdzēja ar aizdevumu. Es izmēģināju citu pakalpojumu, bet nekad nevarēju saņemt aizdevumu no šiem pakalpojumiem. Daži no viņiem lūgs man aizpildīt daudz dokumentu, un tas galu galā nebeidzas labi. Bet man ir prieks satikt Latvijas pilsoni Sandiju KUPLEŅA kungu. Man bija iespēja saņemt aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Tagad manam biznesam klājas labi, un es vēlos visiem šodien pastāstīt, jo viņi ir ātri, 100% uzticami un uzticami ar 2% likmi. Tagad es atmaksāju aizdevumu, ko saņēmu no Guro Finance Home. Jūs varat sazināties ar viņiem un netērēt savu laiku. e-pasts: sduplens@gmail.com

    AtbildētDzēst